FrenzyME

My photo
I love crafts and Lovee DIY so much..I'm happily selling them at affordable price. So, this is the very place where I share my crafts project and also my other passions in life :) Enjoy!

FrenzyFellow

Friday, February 11, 2011

~Entry Jatuh Moto~

Nak dijadikan ceritanya..Semalam jatuh moto on the way nak p qheja..Ada minyak atas jalan..Sedap2 corner terus terbaring, terseret atas jalan..Moto patah side mirror and lampu signal pecah.Laju tak laju sangat..60 kmh..That's why tangan ja injured..Lutut lebam2...Tapi bangun pagi ni pedihnya maha amat..Uwaaa...Kena angin pun pedih. :( Until now..Nasib baik boleh gerak apa semua.Takdak fracture..Jenuh la kalau patah. Alhamdullillah..Still in one piece. First time jatuh moto. Habih ketaq pala lutut!

Luka kena sagat Jalan tar

Ni gambaq takdak kaitan dengan entry.. :) Sneak preview tempahan bunga dulang :)


Oh tangan, baiklah cepat

2 comments:

  1. siannye u...
    sbb tu laa mak elya tak kasi elya bwk moto...
    take care dear..bwk moto hati2 ya

    ReplyDelete
  2. tu la pasal.ramai kan parents tak bagi bawak moto becoz of this la..haha.ok.i'll be more careful next time :) thanks!

    ReplyDelete