FrenzyME

My photo
I love crafts and Lovee DIY so much..I'm happily selling them at affordable price. So, this is the very place where I share my crafts project and also my other passions in life :) Enjoy!

FrenzyFellow

Saturday, February 12, 2011

~Beading Frenzy!!~

Beading is kinda exciting, but..need a lot of patience. I'm currently in love with it.
Baju MOH yang cik Puan Ana Pink Fairy kasik lah jadik mangsa.. :) Time jadi MOH tu tak sempat nak beading camni..Agak menakutkan ek design?Hentam ja wat ni..Tak siap lagi, baju sendiri jahit ikut mood malas/rajin.Hehe



Tudung pun boleh jahit manik jugak..Instant hijab and selendang.
Below are instant Hijab that is up for grab. Bead it with love tau, buat for fun tapi nak pakai sendiri macam tak sesuai. Manik berkualiti tinggi. So suka suki jual lah :)
RM35 only.

SOLD

 Ramai tanya ambil upah tak. The answer is yes, if ada masa. Jahit manik tudung nikah boleh, veil boleh. Tudung biasa pun boleh :)

No comments:

Post a Comment